Un encontro internacional de especialistas fronte o reto de investigar unha arte caracterizada pola súa “indefinición”

Construír unha “base teórica que nos axude a entender a complexa disciplina da performance”. Con esa idea, explica o profesor da Facultade de Belas Artes Carlos Tejo, naceu en 2016 o congreso internacional Fugas e Interferencias, o único foro académico centrado no estudo da arte de acción que se desenvolve en España, que este venres inauguraba a súa sétima edición na Vicerreitoría do campus de Pontevedra. Entre esta xornada e o domingo, unha vintena de investigadores e investigadoras de cinco países participan nun congreso que combina a presentación de preto dunha vintena de comunicacións, con conferencias plenarias e o desenvolvemento de performances como a que levou a cabo o grupo Ennui, integrado por estudantes da Facultade de Belas Artes, a carón das ruínas de Santo Domingo.

Organizado polo grupo de investigación PE4 Imaxe e Contextos, coa colaboración da Vicerreitoría do campus e o Centro Galego de Arte Contemporánea (CGAC), esta VII International Performance Art Conference abriuse coa presentación do libro de actas da anterior edición e a primeira das súas seis mesas de comunicacións. Dirixido por Tejo e a investigadora e comisaria Marta Pol, o congreso agrupa diferentes eixos temáticos, como son “o comisariado da arte de acción, as súas interseccións a nivel disciplinar con outras técnicas, a reflexión crítica, a acción e a política…”, explicou Tejo no acto inaugural. “Parecíanos interesante poder diferenciar áreas de interese, porque se algo ten a práctica da performance é a súa indefinición e cando te enfrontas á súa investigación é moi complicado asumir ese reto”, salientou o codirector do congreso.

Ler a noticia completa no DUVI